11 komentarzy:

  1. Słaba jakoś, stylizacja, a wiem, że stać Cię na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat nie chodzi o pokazanie stylizacji tylko pomagalam Jozefinie robic zdjecia na wystawe. Ale dziekuje za szczery komentarz :) ! Jakby co to nie jest propozycja zadnej sukienki jaka bym ubrala gdziekolwiek :p tylko do zdjec :) pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Tylko, że jakość zdjęcia też nie powala i domyślam się, że nie był to Twój pomysł a 'fotografa' :) długa droga przed nią :P

      Usuń
    3. no ja tu tylko pozowałam ;p jak poproszą to pozuje :D jej pomysł jej wykonanie :) a że w sumie nie miałam nigdy takich zdjec to fajna przygoda była :D

      Usuń
  2. Mnie sie ta sesja podoba - całkowicie inna od tego co mozna zobaczyć na blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uwazam :) od czasu do czasu chce pokazywac cos innego niz zwykle codzienne stylizacje :)

      Usuń
  3. jak pielegnujesz włosy ? napisz notke o tym ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie postram sie :) zaglądaj może niedługo juz coś bedzie

      Usuń
  4. Dzisiaj odkrylam twojego bloga--ta sesja jest przepiekna,chociaz inne tez mi sie podobaja .Anna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger