086.

Dzieciństwo to najpiękniejszy okres w moim życiu. To chyba za sprawą mojej cudownej rodziny która była ze mną w każdej chwili. Dzięki mojej mamie teraz sobie siedze i tak cudownie wspominam co było kiedyś. Właśnie mi sie przypomniało jak kiedyś z moją kuzynką Kasią spadłyśmy z hamaka. Te wszystkie obdarte kolana i łokcie. To takie cudowne było. Jako dziecko robiłam codziennie jakiś przypał a to żaby do basenu który wujek cały dzień czyścił wpuściłam z Zuzią albo kota. A teraz jakie te dzieci mają dziecieństwo?.. Dla mnie żadne. Mówi sie coraz częściej, że dzieci tylko w telefonach siedzą i tabletach. Nawet teraz jedna firma reklamuje swoje tablety, że są idealne do podróży żeby dziecko nie ''marudziło''. Ja w podróży zawsze śpiewałam z mamą albo dziadkami i nigdy sie nie nudziłam, zresztą robie tak do dzisiaj. Nie mówie o wszystkich dzieciach. Coraz częściej słysze jak dzieci sie przechwalają jakie mają telefony itd. Nie wiem jak rodzice wychowuja te dzieci żeby rozdawając zaproszenia na kinder party dziewczynka mogła powiedziec do drugiej ''A Ciebie nie zaprosze bo jestes za biedna i mi nie kupisz ładnego prezentu''. Mina tej dziewczynki była taka, że mi sie tez płakac zachciało. Mi osobiście jest smutno jak przypominam sobie swoje dzieciństwo i porównuje teraźniejsze dzieci jakie znam, bo one tego beztroskiego czasu nie mają moim zdaniem. Poczułam sie strasznie staro to pisząc :) 





















11 komentarzy:

  1. OOOOOOOOOOO ale slodziak,przepiekna bylas!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tekst jakby pisala staruszka,ale spoko a ty do przytulania,no i widac zaciecie modowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie sie tak czułam jak pisałam. Ale miałam taką potrzebe. Tak jak pisałam staram sie tutaj też czasami coś dodac nie tylko stylizacje bo próbuje zmienic troszke formułę bloga. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki mały swag! Kocham tego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki mały swag! Kocham tego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  6. sąsiadka Zuzi :)1 czerwca 2013 13:38

    Miśka to co napisałaś jest prawdą - dzisiejsze dzieciaki to jeden wielki wirtualny świat!!! A zdjęcia są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziecko na okladke!kazdego czasopisma!

    OdpowiedzUsuń
  8. Malwina Opania2 czerwca 2013 02:09

    Fajny bylby rowniez twoj blog z moda dla dzieci.A uwagi o wspolczesnych dzieciakach sluszne no i smutne zarazem,pozdrawiam M.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo!!!! Dziekuhe za pomysl :) postaram sie cos ogarnac z maluchami :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger