119.


18 DIVA ! 
21.11.1995 roku a godzinie 13:10 przyszła na świat mała, słodka, piękna, panda Ryznar :D Jestem świadoma, że ten dzień był dla mojej mamy szczególnie ważny. I z tego miejsca chce jej podziękować za cierpliwość do mnie i poświęcenie swojego życia. Gdybym miała dziękować każdemu tutaj myślę, że przekroczyłabym limit słów. Więc tylko powiem najprostsze  ale szczere i z całego serca DZIĘKUJE ! Wszystkim którzy byli, są i będą w moim życiu. Jak na 18 lat chodzenia po tej ziemi to dostałam już szkołe życia. Moge sobie tylko życzyć aby jutrzejsze świętowanie z moimi najbliższymi wyszło jak najlepiej ! Aby moje wszystkie plany co do jutra i reszty życia się spełniły ! 

















Ciesze się, że moge powiedzieć JESTEM SZCZĘŚLIWA !


ps. Jeśli chodzi o moją cudowną piżamkę, dostałam ją od firmy KIGURU . Ich przebrania opisywałam już w poprzednim poście. Uwielbiam tą pande ! A dlaczego panda chyba nie musze tłumaczyć :) Po prostu kocham te zwierzęta !







11 komentarzy:

  1. wszystkiego co najlepsze! <3
    aghahahah świetna jest ta piżamka :))) od tyłu fajnie wygląda hahah :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój masz genialny, cudnie wyglądasz !!! przesłodko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!Gratuluje bloga.Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :) Strój genialny Hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat i spełnienia wszystkich marzeń :)
    Też uwielbiam pandy, mam czapkę - pandę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego!
    CUDOWNA PANDA!

    pozdrawiam,
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dear Michalina
    mam do Ciebie kilka pytań. Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś je przeczytała. Jeżeli zawracam głowę to przepraszam. Powiedz mi co sądzisz o slow fashion i fast fashion? Czy istnieją w ogóle dla Ciebie takie pojęcia? Jeśli tak to jak je definiujesz, w jaki sposób? Jakie ubrania ochrzcisz mianem slow fashion, a jakie fast fashion? Które z nich preferujesz? Jeżeli nie ma dla Ciebie takiej granicy, to wyjaśnij dlaczego :-)) będę mega wdzięczna za odpowiedź! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie ze odpowiem ale o wszystkim juz wiesz bo odpisalam Ci na FB :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger