123.


Beyonce - Pretty Hurts (cały teledysk) :

 Czy piątek 13stego musi być pechowy ? Nie ! Dzisiaj królowa Beyonce zrobiła wszystkim fanom niespodziankę i wydała swój piąty album ! Moja reakcja pewnie dla wielu z Was była nienormalna ponieważ popłakałam się ze szczęścia, skakałam i miałam ochote krzyczeć! Obecnie album jest dostępny w całości na iTunes. Nie mam zielonego pojęcia kiedy będzie dostępny w sklepach. Płyta nazywa się ''Beyonce''. Jest to wyjątkowy album ponieważ B chce nam pokazać jak ona widzi muzykę, efektem tego jest 17 klipów video. Do każdej piosenki już są dostępne zapowiedzi na YouTube. Z tego co oglądałam to twierdze, że to będzie najseksowniejszy jej album! Daty tras koncertowych są już podane na jej oficjalnej stronie. Smutek mnie ogarnia jak pomyśle sobie, że najprawdopodobniej Królowa nie zagra w 2014 roku w Polsce. Myślę, że dalsze pisanie na ten temat nie ma sensu ! Pewnie paru z Was już sie nie może doczekać aby to wszystko zobaczyć co Bey nam zaoferowała dzisiaj ! Oto pare zapowiedzi klipów, reszte znajdziecie oczywiście na YouTube: 

Blow:

Mine:



2 komentarze:

  1. Rewelacyjne włosy..
    Zapraszam też do nas www.ddoubles.tk
    Obserwowani za obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  2. tez o tym dzis slyszalam.ale ja nie slucham w ogole muyzki wiec mnie to nie ruszylo :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger