141.


Właśnie zaczynam najdłuższe wakacje w moim życiu ! Póki co mam tylko wynik z matury ustnej z języka polskiego którą zdałam na 90% ! Angielski ustny mam we wtorek. W ostatnim poście pisałam, że nie stresuje się maturą i chyba troszkę zapeszyłam.. Przed wejściem na prezentacje z polskiego zapominałam nawet jak się oddycha.. Dopiero po 5 minutach opowiadania się uspokoiłam. Myślę, że niepotrzebnie się tak denerwowałam. 

Osoby które mnie znają wiedzą, że bardzo często zdarza mi się o czymś zapomnieć. Również w tym przypadku tak było. Długa zielona sukienka schowała się na ponad dwa lata w mojej szafie. Dawniej zakładałam do niej bardzo dużo złotych dodatków. Tym razem LESS IS MORE sprawdziło się w 100%. 







Sukienka - H&M
Buty - H&M
Biżuteria - H&M
Kopertówka - po mamie :) 



Instagram


22 komentarze:

  1. gratuluje kochana:)
    boska sukienka!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana powiem Ci, że wyglądasz prześlicznie!

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wynik! Gratuluję :) Wyglądasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby tak dalej,swietnie wygladasz,jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;)
    Świetnie wyglądasz ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tej sukience :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja , bardzo podobają mi się buty :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaa też mam te slipony!! Kocham je <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ciakwa sukienka

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to przepis na pyszny zdrowy miód z mleczy
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/przepis-na-miod-z-mleczy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za Miłe słowa i dobrą radę. Cudownie tutaj, gratulacje. ♥
    Pytałaś czy obserwacja za obserwację, Ja już obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne połączenie :)
    Pytałaś u mnie o wspólną obserwację. Już obserwuję i czekam na rewanż :*
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zestaw :)
    sukienka jest mega :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pytałaś o wspólną obserwacje, ja już.

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. masz piękne włosy, zawsze o takich marzyłam i marzę :p + również obserwuję ; ))
    7thelittlethings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa ta sukienka ;) Szkoda, że ja w takich nie mogę chodzić - wzrost nie pozwala :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest rewelacyjna, a jej kolor pasuje Ci do koloru włosów ;) I dobrze, że postawiłaś na minimalizm, efekt jest świetny :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie wyglada twoja figura w dlugich sukienkach,bo to juz kolejna taka udana stylizacja <3.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdrosczę ci takich włosów:0
    Świetne zdjęcia<3

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna ta Twoja sukienka :) Wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja juz zaobserwowałam i licze na reważ http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ukochałam twoje zdjęcie profilowe:)

    Pozdrawiam:*
    www.karinnnka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger