159.


Przeprowadzka do Warszawy zbliża się wielkimi krokami. Mam dużo planów co do nadchodzących miesięcy. Boje się, że wyjdzie tak jak zawsze. Czas znajdę na wszystko tylko nie na naukę.. Niestety chyba na studiach będzie troszkę inaczej niż przez te wszystkie lata walki z moją edukacją.. Z jednej strony mam nadzieję, że nauczy mnie to systematyczności i nie będzie tak źle jak sobie to wszystko wyobrażam. Z drugiej strony nie mogę się już doczekać swojego pierwszego dnia na uczelni. Dziwnie mi będzie zaczynać nowe życie bez Nalewajki (mojej przyjaciółki) obok mnie.. Chyba tylko w nocy kiedy leże i zasypiam to zaczyna mi się robić troszkę przykro, że po dziewiętnastu latach muszę zacząć coś na poważnie robić ze swoim życiem.

Jednym z moich marzeń jest otworzyć swój mały klimatyczny butik z ubraniami. W tym poście prezentuje Wam kolejny z moich projektów. Krata w tym sezonie jest wszędzie i w każdej postaci. Niestety ja nadal nie mogę znaleźć nigdzie idealnej koszuli w czarno-białą kratę.. Krótkie spódniczki w kratkę zawsze mi się kojarzyły z mundurkami w Anglii albo z zespołem t.A.T.u. Musze przyznać, że efekt końcowy przeszedł moje oczekiwania. Pod spodem jest jeszcze tiul aby spódnica stała. 






Dziękuje za zaproszenie na deser firmie ''Lody u Włodka''. Musze przyznać, że to co słyszałam na temat lodów śmietankowych to w 100% prawda ! Najlepsze jakie jadłam! Polecam :) 

Sweter - MOHITO
Spódnica - Mój projekt 

20 komentarzy:

  1. Świetna jest ta spódnica. Mam nadzieję, że kiedyś będe mogła kupić coś Twojego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia! Świetnie wyglądasz w tej spódnicy ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, i spódnica, i sesja. A szczególnie pierwsze zdjęcie. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Spódnica jest przecudna :)
    Ja bym chciała przyjemniej pojechać do Wawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo ładna ! Życzymy Ci powodzenia w nowym życiu,najważniejsze to,żebyś była sobą :) Dasz radę !
    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądasz <3

    pola-na-blogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Fajnie że masz szansę sie przeprowadzić. Życze ci powodzenia! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia na studiach ;)
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie dobrze :)
    na studiach trzeba po prostu wdrożyć się w ich rytm - przy systematycznej nauce nie różni się reszta od trybu nauki w liceum ;)
    zobaczysz, poradzisz sobie!

    a spódnica jest przepiękna - aż Ci zazdroszczę tego, że tak Ci w kracie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia, bardzo klimatyczne, do tego mega efektowna spódnica :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju jak ślicznie wychodzisz na zdjęciach!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestes najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam te same obawy, również zaczynam studia i chciałabym już żeby to było ale z drugiej strony nie mam tam znajomym i nikogo nie znam

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna spódnica ♥
    everythingandnothinng.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne zdjecia ,brawo dla fotografa,niesamowity klimat,spodnica fantastyczna(faktycznie musi byc na halce),studia sa dla ludzi -spoko dasz rade tym bardziej ze Warszawa jest przyjazna dla sudentow,pozdrawiam studentka UW Aga:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia , a spódnica świetna :)
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna koncepcja na zdjęcia. Zapraszam na nową notkę, a w niej krótka relacja z planu filmowego TVN ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger