219.


Podróż pociągiem to czas który poświęcam tylko sobie. Pod warunkiem, że nie siedzę na korytarzu lub przy toalecie. Większość ludzi podczas jazdy słucha muzyki. Nie wiem dlaczego ale ja robię to bardzo rzadko. Często za to patrzę przez okno i myślę. Czasami zdarza mi się wyłączyć i biernie patrzeć na świat za szybą. Zazwyczaj w podróży piszę teksty które kiedyś opublikuję na blogu. Oczywiście są takie które nigdy światła dziennego nie zobaczą. Może wydawać się, że akurat pociąg (przeważnie nie najlepszej klasy) nie jest dobrym miejscem do pisania. Wręcz przeciwnie! Hałas czasami jest bardzo inspirujący, pod warunkiem, że dobrze się w niego wsłuchamy :).
Spróbujcie poświęcić czas podczas podróży tylko dla siebie, a może też poczujecie ''klimat tego miejsca''.
Ps. Ten teks powstał w pociągu :). 





 Fot. Gabriela Drygała

Bluzka - H&M
Spodenki - SH
Buty - kupione w butiku w Madrycie
Zegarek - Swatch

12 komentarzy:

  1. Slovenië wygladasz! Ja nie umiem siedzieć w pociągu bez muzyki ;) słucham muzyki i dokładnie tak samo się wyłączam jak ty.

    http://patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! i ta biel <3

    ____________________
    fashion,makeup i nie tylko
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w pociagu czytam .Ladnie wygladasz.Egon

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio przesiedziałam 10h w pociągu bez książki i tel...PORAŻKA
    Świetnie wyglądasz :)


    liovky.blogspot.com --->Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz! ja nie wyobrażam sobie jechać gdziekolwiek bez muzyki, towarzyszy mi zawsze w podróży i wcale nie przeszkadza w rozmyślaniu ;)

    pozdrawiam, Angelika ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz. Ja kocham podróżować z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubie wlasnie samej jazdy:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger