niedziela, 1 listopada 2015

235.


''Bądź tęczą wśród chmur.''
Jestem przekonana, że większość osób nie zna wartości swojego uśmiechu. Dla mnie dzień staje się piękniejszy kiedy widzę osoby które kocham, jak są szczęśliwe i zadowolone z życia. W sekundę potrafię być nie miła jeśli czuję, że ktoś nie docenia moich starań. Uśmiech od człowieka którego się bardzo kocha może być lekiem na wszystko. Wniosek jest prosty: UŚMIECHAJMY SIĘ! :) 


Bądźmy dla siebie uprzejmi. Słowo ''Dziękuję'' i ''Przepraszam'' nie boli. Jestem przekonana, że wiele mogą zmienić w naszym życiu. Podam może głupi przykład ale prysznic wieczorem jest dla nas czymś normalnym prawda? Dziwię się, że okazywanie sobie wzajemnie uczuć nie jest takie oczywiste. Jeśli kogoś kochamy i wiemy, że ta osoba czuje do nas to samo, nie wstydźmy się mówić jej tego codziennie! 



Fot. Ania Bogudzka

Płaszcz - SH
Kamizelka - Reserved
Spodnie - H&M
Buty - H&M

5 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoje nastawienie :) Świetna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja i zdjęcia, ja zawsze staram się być uśmiechnięta i patrzeć pozytywnie :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No coz ,ludzie szczesliwi porazaja szczesciem otoczenie .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)