środa, 4 stycznia 2012

023.

Jestem chora. Przemęczona. Nie wiem co się ze mną dzieje. Mimo długiego odpoczynku potrzebuje go dwa razy mocniej niż potrzebowałam go przedtem. Jestem ciekawa jak spędziliście Sylwestrową Noc :). Czy byliście tak jak większośc na imprezie w Poznaniu organizowana przez Vanesse i Magde, czy jakieś inne opcje? Ja byłam na bardzo udanej domówce moim zdaniem, organizowaną przez Anie, Olge i Martyne. Mimo to, że nie widziałam żadnych fajerwerków i nie mam żadnego praktycznie zdjęcie jestem strasznie zadowolona. Mój pierwszy Sylwester w Koninie od bardzo dawna. Mam chyba jak każdy pare postanowień na ten rok. A co do poprzedniego to dużo się w nim nie zmieniło. Odbyłam po raz kolejny podróż do Nowego Jorku. Impreza 18-stkowa Vanessy, która była przegenialna.  Nadal są ze mną bliskie mi osoby. Dostałam się do III LO. Grand Prix na festiwalu w Koninie. 12 miejsce na Mistrzostwach Polski Show Dance w solówce. I wiele innych małych sukcesów moge zaliczyc do mininego roku. Mam nadzieje, że ten rok mi jak i zarówno Wam przyniesie zdecydowanie mniej łez a więcej szczęścia.


jedyne nasze zdjęcie przed Sylwestem..


przy tym chyba każdy bawił się na Sylwestrze :)



7 komentarzy:

  1. niestety ale tego sylwestra nie spędziłaś w Koninie! ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. oj hihi zapomniałam, że przecież sie zgubilismy jak wyjeżdżaliśmy z Konina. Głupia ja ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjęcie jak ze szkoły xD Koleżeńskie bez kitu xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytanie bedzie proste. Jak myslisz Olga kto kazal nam sobie zrobic takie zdjecie i tak nas ustawil? xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahhahahahahahaha! <3! Czyżby ...Ewa? xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)