026.

Piątek trzynastego. Jak Wam miną ten dzień? Mi absolutnie dobrze! Mimo to, że teraz pewna wiadomośc doprowadziła mnie do łez ze śmiechu to jestem zadowolona. Dzień spędzony w towarzystwie Kuby. Potem Freedom Konin II. GENIALNE! zaczynam wierzyc w ludzi w tym mieście. Jestem w szoku nadal po tym spektaklu. AFERA i reszta jesteście niesamowici. Powodzenia Wam życze jak najbardziej. Zaczynam patrzec na ten nasz mały Konin troche inaczej. A teraz spodnie w których jestem zakochana. Z pewnością jest to taka rzecz którą sie kocha albo nie może na nią patrzec. Kupione wczoraj zdecydowanie jestem pierwsza jeśli chodzi o Konin gdyż jeszcze ich nie było na sklepie a ja już je miałam :) .







3 komentarze:

  1. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba :D
    na pewno będę wpadać częściej i oczywiście obserwuję :]
    pozdrawiam! :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te spodnie.Mam pytanie. Czy masz jakieś kompleksy? Bo nie jesteś chuda i w tych spodniach to widać,ale czy masz z tym jakiś problem? Bo jak nie to gratuluje. Sama bym się jednak głupio czuła w czymś takim... Proszę o odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mam kompleksy. Ale staram się tego nie pokazywac. Jeśli chodzi o spodnie to fajnie, że Ci sie podobają. Co do mojej wagi to musze się z paroma kilogramami pożeganc bo może zaważyc to na czymś. Więc zaczynam coś z tym robic. jestem świadoma, że nie mam pięknej figury ale mówi sie trudno :) . POZDRAWIAM :))

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger