165.


Oficjalnie ogłaszam wrzesień najbardziej pechowym miesiącem w tym roku! Można powiedzieć, że w ciągu 2 tygodni zawaliło mi się wszystko. Najbardziej ubolewam nad odejściem mojej 10 letniej Pysi.. Tak pusto w domu bez tego króliczka. Przez uczelnie zostałam zmuszona zmienić kierunek.. I już nie studiuje italianistyki tylko iberystykę.. Przez całe wakacje uczyłam się włoskiego a idę studiować hiszpański.. Potem mały problem z moim samochodem oraz wiele innych kłopotów.. Czasami się zastanawiam ile mogę jeszcze znieść? Przez te wszystkie problemy się rozchorowałam.. MAAAAASAKRA.. A Wy jak radzicie sobie kiedy myślicie, że wszystko się Wam wali w życiu? Jakieś porady na poprawę humoru ? :D





Wszystkim Michalinom oraz Michałom życzę dzisiaj wszystkiego najlepszego z okazji imienin :D ! 

20 komentarzy:

  1. super!
    ______________
    a u mnie?
    bluzka, w której się zakochasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA! :)

    pola-na-blogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia. Przykro mi z powodu króliczka!
    Ten miesiąc był... dziwny ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim najserdeczniejsze zyczenia imieninowe,poza tym czasami nie ma zlego co by na dobre nie wyszlo.Znasz juz troche wloski to hiszpanski tez ci sie przyda,pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz boskie włosy!
    wspaniałe zdjęcia, jesteś bardzo śliczna <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyrazy współczucia z powodu króliczka,tez miałam kilka jak byłam mała,a później zjadłam nieświadomie wszystkich moich przyjaciół :( Do dziś mi smutno ... Co do wrześniowego pecha na pocieszenie powiem,że miesiąc się zaraz kończy i zaraz się zacznie szczęśliwy październik ;) Zobaczysz wspomnisz moje słowa ! Głowa do góry,wszystko będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oj oj no zjesc to ja z zasady nie jem krolikow :p wiec nie dziwi sie, ze jest Ci smutno :( mam nadzieje,ze pazdziernik faktycznie bedzie lepszy :D :*

      Usuń
    2. Na wytłumaczenie mam to, że byłam zbyt mała żeby wiedzieć jakie mięsko wcinam ;)
      Będzie lepszy zobaczysz ;*

      Usuń
  7. najlepszego wczorajszego :D Kurde no dla mnie wrzesień tego roczny tez jest dość pechowy. .. zapale internetowa świeczkę dla króliczka [*]

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie miałam pytać jak egzamin, a nie mogłaś od 1 roku zacząć swojego kierunku?

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moglam bo za malo chetnych bylo i nie otworzyli tego kierunku :(

      Usuń
  9. Twój nastrój nie pasuje do tak pięknych, promiennych zdjęć. Ale powiem Ci, że ja, gdy mam wrażenie, że wszystko się wali, staram się czymś zająć i szukać plusów, nawet tych najmniejszych. A jak to się stało z tymi studiami :/?

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi z powodu króliczka ;c
    Ja teraz często mam takiego pecha i też nie wiem jak sobie z nim radzić ;/
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com-kliik!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pechem trzeba nauczyc sie zyc i pamietac ze to zawsze przemija a pozniej jest juz tylko lepiej.Szkoda kroliczka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger