245.

''Strzał w 10!''
Internet jest miejscem w którym znajduje się wiele inspiracji! Przyznaję się, że nie potrafię zasnąć bez sprawdzenia nowości na lookbook.nu lub weheartit.com . Dla mnie są to najlepsze strony do poszukiwania inspiracji. Uwielbiam się rozwijać i stawiać sobie nowe wyzwania dlatego na blogu otwieram nowy rodzaj postów ''Strzał w 10!''. Zaczną pojawiać się raz w miesiącu najciekawsze stylizacje znalezione w internecie. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i wpis będzie się pojawiał 10 dnia każdego miesiąca. Pod zdjęciem ze stylizacją znajdziecie imię bądź pseudonim oraz link do profilu na lookbook'u tej osoby. Za jakiś czas pojawią się wpisy z inspirującymi dla mnie zdjęciami. Mam nadzieję, że kolejne urozmaicenie na blogu przypadnie Wam do gustu :) Piszcie gdzie Wy poszukujecie inspiracji i czy mój nowy pomysł na posty Wam się podoba :)

Strzał w 10!:




















6 komentarzy:

  1. świetny pomysl :-) Druga stylizacja mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są. Każda ma to "coś" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe stylizacje ;)

    wpadnij również na mojego bloga ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamietaj , ubieramy sie tylko w sztuczne skory i sztuczne futerka .Gratuluje pomyslu .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger