250.

Rok 2015!
Z ręką na sercu mogę stwierdzić, że rok 2015 był najbardziej pracowitym rokiem w moim życiu. Osiągnęłam bardzo dużo i wiem, że to dopiero początek. Po prawie dwóch latach wróciłam do tańca. Mój fanpage In Concrete Jungle na facebooku ma już ponad 5 tysięcy polubień a instagram: ryznarek ponad tysiąc! Również zdałam egzamin FCE z języka angielskiego. Schudłam 10 kilogramów! Po raz kolejny zorganizowałam akcję pomocy dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Koninie czyli ''Kołderka dla kundelka''. Oprócz tego wydarzyło się tysiąc innych rzeczy w moim życiu. Zrobiłam dla Was małe podumowanie roku 2015. Mam nadzieję, że 2016 będzie jeszcze lepszy! Trzymajcie za mnie kciuki :) 

Styczeń
  • Początek roku zaczęłam od mojego pierwszego w życiu castingu do programu ''You Can Dance - po prostu tańcz". Niestety w tamtej edycji się nie udało. Natomiast nie podcieło mi to skrzydeł i pracowałam nad sobą cały rok. 
  • W moim życiu zawitały dwa uszaki. Carmen i Lupin bez problemu weszły w moją rodzine. Nie muszę chyba pisać ile szczęścia nam dają na codzień. Dzisiaj nie wyobrażamy sobie życia bez nich. 

Luty

  • Uwielbiam adrenalinę i sporty zimowe. Kiedy połączymy jedno i drugie wyjdzie nam jazda na skuterze śnieżnym! W tym roku pierwszy raz w życiu miałam okazję go poprowadzić. Zabawa był niesamowita. Polecam każdemu kto lubi taką formę rozrywki.
Marzec
  • Uwielbiam polskich projektantów. Macieja Sieradzkiego znacie z programu ''Project Runway''. Miałam okazję uczestniczyć w otwarciu jego pierwszego butiku w Polsce. Mieści się on w Warszawie. 
Kwiecień
  • Nastąpił czas kiedy zaczęło brakować mi sił. Wszystko mnie denerwowało i nic mi się nie chciało. Zdenerwowana na wszystko i wszystkich usiadłam i zaczęłam szukać biletu. Gdzie może polecieć zdenerwowana Ryznar jak nie do Nowego Jorku? Znalazłam tanie połączenie i wyleciałam aż na tydzień :) Przemyślałam wiele i wróciłam z nowym podejściem do życia. Nowym Jorkiem chyba nigdy nie przestanę się fascynować. Jeśli ktoś lubi bardzo intensywne życie i próbuje uwolnić się od wszystkich rzeczy to polecam to miasto. Tydzień w Betonowej Dżunglii był mi zdecydowanie bardziej potrzebny niż wakacje na plaży.
Maj
  • Pierwszy raz w życiu otrzymałam zaproszenie na ''Mercedes Benz Fashion Weekend Warsaw''. Moje zaskoczenie było ogromne kiedy otwierając drzwi w piżamie zobaczyłam przystojnego faceta w garniturze. Nigdy wcześniej nie byłam na tego typu imprezie. Zobaczyć tyle przepięknych pokazów mody to był dla mnie zaszczyt. Kolejnym zaskoczeniem dla mnie był pierwszy rząd w którym miałam przyjemność siedzieć na jednym z pokazów. 
Czerwiec
  • Hiszpańskiego uczyłam się już prawie rok a w Hiszpanii nigdy nie byłam! Moja mama postanowiła to zmienić. W trakcie jej urlopu wyleciałyśmy we dwie do Madrytu na dwa tygodnie. Przyznam z ręką na sercu, że to były jedne z fajniejszych wakacji jakie spędzilam z moją mamą. Nie tylko spełniłam swoje marzenie czyli zobaczyłam Pandę Wielką na żywo ale miałam okazję podszkolić swój hiszpański. Stolica zrobiła na nas ogromne wrażenie. Mam nadzieję, że niedługo znowu tam polecę. 
Lipiec
  • Pierwszy raz w życiu poszłam do pracy która nie była związana z tańcem. Pracowałam w sklepie QUIOSQUE w Warszawie. Poznałam wielu fajnych ludzi z czego bardzo się cieszę (buziaki dziewczyny :* ). Doradzanie i sprzedawanie ubrań okazało się bardzo przyjemne. Może kogoś to zdziwić ale to doświadczenie dało mi dużo motywacji do dalszej pracy nad sobą. 
Sierpień
  • Nadszedł moment w którym oficjalnie stałam się instruktorem tańca ze specjalizacją Jazz! Ponad dwa tygodnie spędziłam w Egurrola Dance Studio w Warszawie na kursie. Tutaj również poznałam cudownych ludzi. Nauczyłam się wielu rzeczy i zdobyłam kolejne doświadczenie. Nie ukrywam, że kiedy dowiedziałam się, że zdałam egzamin i obroniłam specjalizację byłam najdumniejszą osobą na świecie. 
Wrzesień
  • Jak na studentów przystało po poprawkach czas na wakacje! Wraz z przyjaciółmi wyleciałam do Paryża i do Barcelony. We Francji zakochałam się przede wszystkim w ich języku. Mam nadzieję, że za rok będę mogła napisać, że znam już podstawy tego języka. Jeśli chodzi o Barcelonę to spełniliśmy z Kamilem nasze marzenie i byliśmy na meczu FCBarcelony! Również odwiedziliśmy park rozrywki na który większość z nas najbardziej czekała. Pewni jesteśmy jednego, na pewno tam wrócimy! 
Październik
  • Wygrałam casting i miałam okazję zatańczyć u Michała Szpaka w teledysku ''Byle być sobą''. Mój występ ma co prawda aż 5 sekund ale od czegoś trzeba zacząć. Poza tym fajnie zobaczyć od kuchni kręcenie teledysku.
  • Zazwyczaj kiedy się nudzę to szukam różnych castingów. Tym razem znalazłam przesluchanie do nowej grupy tanecznej w szkole Egurrola Dance Studio. Szczęście mi ostatnio towarzyszy więc nie mogło być inaczej i sie dostałam! Szczerze mogę powiedzieć, że przez 3 miesiące bardzo sięrozwinełam. 
  • Jestem przerażona tym jak czas szybko leci. W tym roku mój blog In Concrete Jungle obchodził 4 urodziny! 
Listopad
  • W styczniu 2016 roku zacznie się emizja nowego programu TVN ''Lip Sync Battle''. Miałam przyjemność w nim tańczyć. Zobaczycie mnie prawdopodobnie w siedmiu odcinkach. Współprcowałam z wieloma polskimi gwiazdami. Przyznaje się, że już nie moge się doczekać efektów naszej pracy! :) 



  • W tym roku skończyłam 20 lat!  Moi przyjaciele po raz kolejny udowodnili, że są najlepsi i zrobili mi imprezę urodzinową :) 

    • Grudzień 

      • Szkoła Tańca RYTMIX była moim drugim domem w Koninie. To właśnie z tym zespołem stawiałam swoje pierwsze kroki na scenie. Ponad 11 lat zdobywałam dla niego medale i tytuły. W tym roku RYTMIX obchodził 25 lecie! Możliwość zatańczenia kultowego układu ''Jabłko'' w starym składzie było pięknym ogromnym zaszczytem. Cały spektakl byłam ogromnie wzruszona. Stanąć na scenie z ludźmi z którymi przeżyło się pół swojego życia jest bezcenne. 
      • Prawdopodobnie największy sukces tego roku jest cały czas w trakcie realizowania datego nie zdradzę Wam o czym mowa. Proszę Was tylko abyście trzymali bardzo mocno za mnie kciuki :)
      Szczęśliwego Nowego Roku 2016 ! 

      15 komentarzy:

      1. Jestem na tym blogu już od trzech lat a tak rzadko piszę - gratuluję i anonimowo trzymam kciuki za Ciebie. Napracowałaś się i widać super efekty, ale nie zwalniaj. Oby kolejny był jeszcze lepszy! Wszystkiego dobrego! :)

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Bardzo się cieszę, że tak długo tutaj jesteś! Nie musisz się martwić ponieważ dopiero się rozkręcam! :) Również życzę wszystkiego dobrego :) Buziaki :)

          Usuń
        2. Dzięki wielkie. Z miłą chęcią zostanę na dłużej, bo Twój blog to kopalnia inspiracji i aż miło jak rośnie (rozsyłam linki znajomym :D), najlepszego jeszcze raz! :)

          Usuń
        3. Aaaaaaaaaa i zapomniałabym. Czy masz może w planach post o odchudzaniu? :)

          Usuń
        4. Super! Wysylaj link bo fajnie jak nowi czytelnicy dochodza :) tak w planach jest taki post o mojej metamorfozie. Zrobie go kiedy uznam, ze jestem na to gotowa. Nie uwazam, ze figura ktora wypracowalam jest idealna dlatego jeszcze troszke prace przede mna. Takze spokojnie bo o tym juz myslalam :D buziaki :*

          Usuń
      2. Obserwuję wiele blogów i cieszę ,ze i na Twój trafiłam będę zaglądac i życzę spokoju w tym 2016 roku i udanej zabawy ;)

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Tez sie ciesze, ze tutaj trafilas :) rowniez szczesliwego nowego roku! :*

          Usuń
      3. wiele się u Ciebie działo! ;)
        szczęśliwego nowego roku

        ewamaliszewskaoff.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      4. miałaś naprawdę świetny i pracowity rok! Mam nadzieję, że kolejny również będzie tak udany albo nawet i lepszy! :)

        OdpowiedzUsuń
      5. Szczescia i nie zwalniaj , najwazniejsze to realizowac swoje marzenie i byc po prostu szczesliwa marta

        OdpowiedzUsuń
      6. Człowiek tak siedzi w domu i czyta Takie posty motywują do tego by w koncu tez ruszyc cztery litery i zrobic w zyciu "cos" zanim czas przecieknie nam przez palce Gratuluję

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Bardzo sie ciesze, ze kogos motywuje moja praca! :*

          Usuń
      7. Czekam na Ciebie w YCD *-*
        Gratuluję Ci wszystkiego ♥

        OdpowiedzUsuń
      8. Gdzie i kiedy mozna bedzie ogladac LSB ???

        OdpowiedzUsuń

      Dziękuje za każdy komentarz :)

      Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger