277.


''Wygrywa każdy kto się rozwija.''


Jest godzina 2:14 w nocy. Nie mogę zasnąć z bardzo prostej przyczyny: POMYSŁY. Moja kreatywność i motywacja w dzień śpi. W trakcie dnia są one leniwe i mało owocne. Natomiast nocą świetnie pracują i nie dają mi spać! Zastanawiam się, czy tylko ja tak mam, że najfajniejsze pomysły przychodzą do głowy wtedy kiedy nie ma na to czasu. Powinnam teraz spać a nie myśleć o tym jak rozwijać siebie. Przecież jeśli jutro i przez kolejne noce będę obmyślać plan zawładnięcia  światem to nic z tego nie wyjdzie. Po paru nie przespanych nocach zawładnę moim łóżkiem i worami pod oczami. Wszystkie genialne plany które przyszły w te owocne noce zostaną nie zrealizowane przez brak sił. Doszło do tego, że leżę z laptopem na kolanach a obok mnie zamiast wielu mięciutkich poduszek jest sterta kartek. Niestety mój kalendarz powoli mi nie wystarcza do zapisywania tego wszystkiego. Chciałabym aby moje plany/marzenia się zrealizowały. Nie ukrywam, że moim największym marzeniem jest wstać jutro o przyzwoitej godzinie i mieć siłę na realizację wszystkich celów! 



Okulary - H&M
Koszula - H&M
Kurtka - Second Hand 
Spodnie - ZARA
Buty - Converse 
Torebka - Reserved 
Bransoletka - Lilou
Zegarek - Swach 

4 komentarze:

  1. stylizacja jak zawsze świetna!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Schudlas , ladnie wygladasz ,fajna stylizacja .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger