290.


Koktajl jest świetnym pomysłem na zdrowy posiłek! Jest bardzo prosty i szybki w przygotowaniu. Zazwyczaj wypijam go przed treningiem na podwieczorek. W jakiś sposób zastępuje mi to moje ukochane słodycze. Przygotowałam dla Was 5 moich ulubionych przepisów. Napiszcie mi w komentarzu Wasze propozycje na zdrową przekąskę w ciągu dnia :) ! 

Koktajl numer 1:


Składniki:
Jogurt naturalny 0% tłuszczu 
Świeże truskawki
1 banan 
4 listki świeżej mięty

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki dodajemy do siebie i następnie miksujemy.

Koktajl numer 2:


Składniki: 
 Jogurt naturalny 0% tłuszczu
1 banan
50 g mrożonych malin
50 g mrożonych jeżyn
4 listki świeżej mięty

Sposób  przygotowania:
Około 15 minut przed rozpoczęciem miksowania  należy wyjąć jeżyny lub maliny z zamrażalnika i zalać je 10 ml wody. Kiedy już się rozmrożą możemy zacząć miksować nasze owoce. Ja zawsze pozostawiam jeden składnik zamrożony aby koktajl pozostawał zimny. 

Koktajl numer 3:


Składniki:
Około 1 kilograma kiwi
1 banan
4 listki świeżej mięty 
100 ml wody
Parę kropelek cytryny 
2 łyżeczki miodu 

Sposób przygotowania:
Podczas przygotowywania tego koktajlu uświadomiłam sobie jak bardzo nienawidzę obierać kiwi... Ten koktajl przygotowuje się zdecydowanie za długo (jeśli ktoś tak samo jak ja nie umie ubierać kiwi będzie miał podobne odczucia). Standardowo wszystkie dodatki łączymy ze sobą i następnie miksujemy. 

Koktajl numer 4:


Składniki: 
Połowa granatu
2 banany 
50 g mrożonych malin
50 g mrożonych jeżyn 
Jogurt naturalny 0% tłuszczu 
50 ml wody

Sposób przygotowania:
Z granatu będą nam potrzebne oczywiście tylko pestki! Wszystkie składniki dodajemy do siebie i miksujemy. 

Koktajl numer 5:


Składniki:
Świeże truskawki
Jogurt naturalny 0% tłuszczu
4 listki świeżej mięty 

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki dodajemy do siebie i miksujemy.


5 komentarzy:

  1. Super jest ten kubek ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam koktajle ze szpinakiem! Choć nie jestem amatorką warzywnych napojów to ten jest super! Nie czuć warzywnego smaku ;) Ze składem kombinuje, np. Pół pomarańczy, pół banana, kiwi, 2 garście szpinaku, woda + sok z cytrynki do smaku! Yummy

    OdpowiedzUsuń
  3. Koktajle wyglądają mega smakowicie! Ja najbardziej uwielbiam bananowe z jogurtem greckim i płatkami owsianymi. Pycha!
    Masz prze-cu-do-wne włosy!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale slinka leci,pysznosci .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger