381.


Top of the Rock było trzecim punktem widokowym jakie odwiedziłam w Nowym Jorku. Kilkukrotnie podkreślałam już, jaką frajdę sprawia mi podziwianie miast z góry, więc musiałam zaliczyć również ten dach. Punkt widokowy znajduje się oczywiście w budynku Rockefeller Center który jest kojarzony między innymi przez wielką choinkę oraz lodowisko w okresie świątecznym. Budynek pochodzi z lat 30 XXw. i jest zaprojektowany w stylu art deco. Panoramę 360-stopni na Nowy Jork oferuje nam wcześniej wspomniany taras widokowy który znajduje się na 70 piętrze. Jakbym miała brać pod uwagę widok to Top of the Rock jest moim ulubionym punktem. Z tego miejsca widzimy piękny Central Park, Empire State Building, One World Trade Center, Time's Square i wiele innych równie ważnych miejsc w betonowej dżungli.


Bilety
Znalezienie kasy biletowej u mnie przypominało bardziej szukanie wyjścia w labiryncie niż chęć kupienia biletów. Nie jestem pewna czy jest tylko jedna kasa w której można kupować wjazd na taras widokowy ale ta której szukałam była w ''piwnicach''  Rockefeller Center. Cena biletu to ok 30$. Radzę wcześniej kupić wejściówki na taras widokowy, ponieważ w dzień w którym  zaplanowało się zwiedzanie może okazać się, że nie ma już wolnych biletów. Niestety ja musiałam dwa razy podchodzić do wjazdu bo nawet o 11:00 już były wszystkie wyprzedane.






1 komentarz:

  1. Przepiękne zdjęcia. Dodatkowo bardzo ładna bluza damska, podobną widziałam na ZOiO. Bardzo podobają mi się takie widoczki. Chyba na urlop wybiorę się właśnie tam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger