177.


22 listopada 2014 roku miałam przyjemność uczestniczyć w premierze pierwszego, autorskiego zapachu Anji Rubik ''Original by Anja Rubik''. Wydarzenie odbyło się w sklepie INGLOT w Galerii Mokotów w Warszawie. Skłamałabym gdybym powiedziała, że te perfumy to miłość od pierwszego ''wejrzenia''. Po kilku minutach dopiero doceniłam ten zapach i zaczął do mnie przemawiać. Jest bardzo inspirujący i mocny jak dla mnie. Dla osób z silnym charakterem jest on idealny. Dał rade wytrzymać podczas ćwiczeń na siłowni oraz na uczelni. Utrzymuje się przez prawie cały dzień. Jest godny uwagi każdego kto lubi eksperymentować z zapachami. Nawet nie potrafię powiedzieć z czym mi się kojarzy. Jest bardzo intrygujący. 
Bardzo rzadko się stresuję kiedy mam poznać nową osobę. No ale przecież nie codziennie mamy okazję poznać znaną i cenioną na całym świecie Top Modelkę. Anja sprawia wrażenie osoby bardzo ciepłej oraz przyjacielskiej. Ku mojemu zaskoczeniu również bardzo skromnej. Przez parę minut zdążyła powiedzieć mi, że jest kobietą z wieloma wadami. Ja oczywiście żadnej nie widzę :) ! Jest jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach. Miałam okazję poznać parę gwiazd w swoim życiu i byłam mile zaskoczona makijażem Anji. Był idealny! Nienaganny, skromy oraz bardzo dziewczęcy. Sprawiał wrażenie jakby go wcale nie było. 
Cała kampania która towarzyszy promocji perfum jest godna uwagi. Wiele przyjaciół Anji ze świata mody pomagało jej w tworzeniu tego projektu. Dyrektorem artystycznym projektu został Julien Gullico z którym modelka współpracuje na co dzień podczas tworzenia 25 Magazine. Zdjęcia wykonała jej przyjaciółka Paola Kudacki. Reżyserem spotu reklamowego jest Gordon Von Steiner.
To jeden z tych zapachów którego chce się więcej! :)








#AnjaRubik #OriginalByAnjaRubik #INGLOT

14 komentarzy:

  1. Trochę pozazdrość takiego spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jejku jak super!!! <3 *.*
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak się wkęciłas na takie bliskie spotkanie?? wielkie zazdro <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ile wybuliłaś? xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Takich jak ja? Co masz dokladnie na mysli :p?

      Usuń
  6. oo takie spotkanie musiało być naprawdę ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najciekawszy opis perfum jaki czytalam!!Maprawde jestem pod wrazeniem.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Widac, ze Warszawa do Ciebie pasuje. Rozwijaj sie a niech innych zjada zazdrosc, ze nadal sa w Koninie i nic nie robia tylko marudza.. Zawsze kibicuje takim ludziom jak Ty. Jak kiedys bede w Wawie to odezwe sie na priv bo dawno sie nie widzialysmy :( buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki odzywaj się :) ! Mam nadzieję, że do usłyszenia :) :*

      Usuń
  9. Ale Ci zazdroszczę takiego spotkania! :) Pięknie wyglądałaś ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym spotkac się z taką osobą ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. też zazdroszczę :) ale do Warszawy troszkę daleko jechać :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne doswiadczenie,widze ze mialas okazje nawet porozmawiac,woow.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger