232.


4 LATA IN CONCRETE JUNGLE!

Dokładnie cztery lata temu powstał mój blog! Gdyby ktoś wtedy mi powiedział, że tak to się rozwinie wyśmiałabym go. Nigdy bym nie przypuszczała, że tyle osób będzie zainteresowane tym co tutaj publikuję. Traktuję to miejsce jak mały pamiętnik. Czuję się bezpieczniej na wypadek gdyby nagle wszystkie zdjęcia na moim komputerze wyparowały, ponieważ większość z nich jest tutaj. Uwielbiam wymyślać nowe stylizacje czy opisywać swoje podróże. Sprawia mi to ogromną przyjemność! Codziennie poszukuję inspiracji do nowych wpisów. Jestem bardzo wdzięczna moim najbliższym, że to wytrzymują :) 


Ciesze się, że coraz częściej spotykam na ulicy osoby które mówią, że lubią to co robię i abym nigdy się nie poddawała. Wiem, że są ludzie którzy tego nie rozumieją i nawet mogą się z tego śmiać. Pamiętajmy tylko o tym, że życie mamy jedno i warto w nim robić to co sprawia nam przyjemność. Liczę się ze zdaniem innych i staram się cały czas rozwijać swojego bloga. W głowie mam milion pomysłów lecz do ich realizacji potrzebne są też inne osoby. Mam nadzieję, że wszystko dalej będzie się tak rozwijać i za parę lat In Concrete Jungle będzie wyglądać tak jakbym tego chciała. 


Blog daje mi motywację aby pracować nad sobą. Dzięki zdjęciom które publikuję tutaj mam porównanie jak wyglądam teraz i jak wyglądałam parę lat temu. Czasami aż boję się patrzeć na dawne posty. Mój styl bardzo się zmienił i można powiedzieć, że cały czas szukam siebie. Widzę różnicę nie tylko w ubiorze ale w ogólnym wyglądzie. Nie da się ukryć, że In Concrete Jungle ma duży wpływ na moje obecne życie. 



Dzięki temu, że mój blog ma coraz większy zasięg mogę również pomagać! Zdjęcia które wstawiam ze zwierzętami ze Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Koninie są bardzo pomocne przy adopcji. Parę zwierzaków już znalazło swój dom dzięki In Concrete Jungle! Zawsze staram się wykorzystać moje mini możliwości aby pomóc innym. Cieszę się, że moje wszystkie pasje mogę umieścić w jednym miejscu.


Dziękuję Wam, że tutaj zaglądacie i jesteście aktywni na moich wszystkich kanałach społecznościowych! : FacebookInstagram, Snapchat: ryznarek . 
Dziękuję również mojej rodzinie i przyjaciołom za to, że wytrzymują moje ciągłe proszenie o zdjęcie i wspierają zawsze w tym co robię :)


Fot. Ania Bogudzka

Bluzka - H&M
Spódniczka - H&M

12 komentarzy:

  1. Gratuluję takiej rocznicy :) Masz śliczny uśmiech.

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ryznar jaka Ty masz boska figure!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Jesteś świetna, gratuluję tylu lat tutaj!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam dzisiaj tą spódniczkę, świetna jest :D też uwielbiam to w blogu, że mogę zobaczyć jak kiedyś wyglądałam :) bardzo dużo osiągnęłaś przez te 4 lat

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :))

    kreacja bomba! Obserwuję od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Masz śliczna figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję CI kochana! Jesteś wspaniała, i życzę wielu wielu kolejnych lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenie ,nigdy nie rezygnuj z SIEBIE.Malwinka

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ze masz taka pasje bo my mozemy troche tez z niej skorzystac.pozdrawiam z Londynu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz. Gratuluję Ci osiągnięć i tych 4 lat. U mnie dzisiaj 2 latka wybiły ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!
    Konkurs z okazji 2 urodzin bloga- klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger