321.


Anja Rubik jest światowej klasy modelką oraz ikoną stylu! Anje miałam okazję poznać i zamienić z nią parę zdań na premierze jej perfum ''Original by Anja Rubik'' dla marki INGLLOT. Jeśli nie widzieliście wpisu z tego wydarzenia to zapraszam do przeczytania 177 notki na moim blogu. Po raz kolejny dzięki aplikacji Clotyfi 2.0 stworzyłam dla Was wpis ''Street style...'' . Ta aplikacja umożliwia nam nie tylko pokazywanie innym swoich codziennych zestawów ale pozwala nam na nieskończoną zabawę modą. Ja taki zestaw stworzyłam bardzo prosto! Wystarczyła chwilka aby:
- znaleźć odpowiednie ubrania w internecie
-zachować zdjęcie tych ubrań w swoim telefonie
- następnie trzeba dodać je do swojej wirtualnej szafy
- wybrać opcję ''stwórz zestaw''
Tak niewiele potrzeba aby świetnie bawić się stylizacjami :)

Koniecznie dajcie mi znać której gwiazdy styl chcecie bliżej poznać :) 
W aplikacji Clotify 2.0 znajdziecie mnie wpisując @MichalinaRyznar lub #inconcretejungle

Street style:
Anja Rubik







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger